نمودار سازمانی

نمودار سازمانی شرکت پیشگام تجهیز بنیان

پیشگام تجهیز بنیان، منابع انسانی پیشگام تجهیز بنیان
منابع انسانی پیشگام تجهیز بنیان

شرکت پیشگام تجهیز بنیان یک شرکت بین رشته‌­ای و چند تخصصی در حوزه علوم زمین می­‌باشد که در راستای رسیدن به اهداف خود در این زمینه از نیروهای متخصص و زبده در حوزه‌های الکترونیک، معدن، ژئوفیزیک و …بهره گرفته و ساختار سازمانی شرکت را تشکیل داده‌­اند. این ساختار سازمانی در برگیرنده طرحی است که به وسیله آن همه واحدها هماهنگ و یکپارچه می‌­شوند و در نتیجه ارتباط مؤثر در سازمان تضمین خواهد شد. بر این اساس حوزه­‌های پرسنل داخل سازمان شامل حوزه مدیریت، حوزه بازرگانی، حوزه امور اداری و مالی و دپارتمان­‌های تجهیزات، بازرگانی و خدمات اکتشاف می­­ باشد.

از نظر فنی و مهندسی فعالیتهای این شرکت در دو شاخه ساخت تجهیزات ژئوفیزیک و ارایه خدمات ژئوفیزیک متمرکز شده است. در بخش ساخت تجهیزات ژئوفیزیک کارشناسان الکترونیک، کامپیوتر و مکانیک فعالیت داشته و طراحی، ساخت و تعمیرات تجهیزات ژئوفیزیک انجام می ­گردد. این شرکت مجهز به آزمایشگاه پیشرفته الکترونیک بوده که بستر لازم برای فعالیت در زمینه ساخت تجهیزات را فراهم می نماید. در بخش ارایه خدمات ژئوفیزیک، متخصصان ژئوفیزیک، اکتشاف معدن و زمین شناسی فعالیت می نمایند و انجام خدمات مرتبط با این حوزه را پوشش می دهند. ارایه خدمات ژئوفیزیک علاوه بر پرسنل خبره، نیاز به ابزارهای مناسب نیز دارد. در بخش خدمات ژئوفیزیک علاوه بر حضور نیروهای خبره، تجهیزات پیشرفته نیز به عنوان یکی از ابزارهای اساسی در اختیار کارشناسان قرار دارد.

بخشهای اداری، مالی و بازرگانی بستر فعالیتهای فنی شرکت را فراهم می نمایند. امور مالی و بازرگانی شرکت توسط پرسنل بخشهای مرتبط مدیریت و انجام می­ گردد. نمودار سازمانی این شرکت طوری طرح ریزی شده تا علاوه بر تسهیل در پاسخگویی به نیازهای مشتریان شرکت، امور داخلی شرکت نیز با حداکثر بهره وری انجام پذیرد. لازم به ذکر است که تصمیمات کلی شرکت با مشورت و همفکری مدیران ارشد و  همیاری پرسنل مجموعه اتخاذ می ­گردد. ما همواره بر مشورت و همفکری تاکید داریم و استفاده از خرد جمعی به جای تفکر فردی از ارکان تصمیم گیری های شرکت می باشد.

 

نمودار سازمانی شرکت پیشگام تجهیز بنیان، پیشگام تجهیز بنیان
نمودار سازمانی شرکت پیشگام تجهیز بنیان


Cresta Help Chat
Send via WhatsApp